Snkrs, vilken Nike har raffinerat under det
Máte otázky na to jak, kde s čím začít? Tohle fórum je přesně pro Vás. Ptejte se na vše co nevíte, neznáte, neumíte.

Příspěvek: 1   •   Stránka 11
caicai2017

Snkrs, vilken Nike har raffinerat under det

od caicai2017 » 13 črc 2018 03:47

Med VM n?rmar sig, ?r Nike redo att sl?ppa sitt senaste samarbete med Off-White-ledare Virgil Abloh. Resultatet ?r en linje som b?de fira Ablohs k?rlek till fotboll och l?ter honom leverera sitt perspektiv p? sporten. Den Nike x Off-White-kollektionen, Fotboll, Mon Amour, gjorde det m?jligt f?r Abloh att ?terkalla minnen fr?n sin ungdom, vilket inkluderar att lyssna Adidas Superstar Womens Pink p? hip-hop p? v?g till gymnasiet, enligt Nike Roshe Run Femme Swoosh. Det gav ocks? honom m?jlighet att blanda Nike Air Max 2017 Homme sitt intresse f?r livsstil och sport branding, s?Nike Air Pegasus 89 Dames ger Nike. Sneaker i lineupen ?r Nike Flyknit Zoom Fly, som Nike s?ger relaterar till Ablohs iteration av Mercurial fotbollstart.
"Jag ville kommunicera var en spelare sl?r bollen. S? s?tter jag prickar p? st?veln; om du kommer att sl? bollen, ?r din fot-?gonkoordinering i grunden den enda chansen av chansen ", sa Abloh i ett uttalande. "Det var det som samlingen b?rjade med, dessa l?parskor som efterliknar ... din faktiska start p? banan s? att du b?rjar tr?na hela tiden omedvetet. Sedan applicerade jag just den estetiska botten uppifr?n. "
Bortsett fr?n sneakersna, inneh?ller samlingen kl?der som fotbollstr?jor. P? en nyligen fredagsmorgon fick en utvald grupp av Nike Air Presto Dames Nike st?rsta fans en varning. En ny Nike Air Huarache Femme version med begr?nsad upplaga av varum?rket Adidas Deerupt Womens Cortez-l?vskon - en nylonsko fr?n gamla skolan Adidas Superstar Womens som ursprungligen sl?pptes 1972 - var p? v?g att sl?ppa. Utg?van h?nde under NBA All-Star Weekend i Los Angeles, och sko-r?tt, vitt och svart, med orden "inte resa" emblazoned ?ver sn?ren - gjordes i partnerskap med rapparen Kendrick Lamar, en lokal legend.
Kunderna fick meddelandet via en app som heter Snkrs, vilken Nike har raffinerat under det senaste ?ret som ett s?tt att ansluta superfans med ?nskv?rda par, du vet, sneakers. Det skiljer sig fr?n den vanliga Nike-appen, d?r du g?r f?r att f? ett par prestationsskor. Snkrs pekar p? sorters begr?nsade k?rningar, intressanta f?rgv?gar, ovanliga stilar, partnerskap med ut?vande konstn?rer eller modedesigner som Riccardo Tisci. De ?r s? popul?ra att de ofta Nike Air Max 270 Womens s?ljs vidare, konsertbiljett-stil p? Nike Air Max 90 Femme sekund?rmarknaden .
Ablohs Nike x Off-White Nike Air Presto Womens Football, Mon Amour-linje, med tv? Flyknit Zoom Nike Air Max 95 FemmeFly-f?rgv?gar, kommer i butiker den 14 juni.
"Det fantastiska med vokabul?r och fotbolls historia ?r att det ?r estetiskt det har sitt eget utseende. Jag var alltid inspirerad av hur europeiska lag har en sponsor tryckt ?ver br?stet, "sa Abloh i ett uttalande. "N?r jag arbetade p? denna samling ville jag fira de olika typografiska varianterna.

Příspěvek: 1   •   Stránka 11

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

Právě je 22 črc 2018 10:08